اخبارسازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای متولی تعیین نرخ حق توقف شود

آغاز عملیات اجرایی سه پروژه عمرانی در شهرستان های کاشان و نطنز

عملیات اجرایی ساخت سه پروژه عمرانی در شهرستانهای نطنز و کاشان با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، عبدالهاشم حسن نیا در سفر یک روزه خود به استان اصفهان از محورهای مواصلاتی شهرستان های کاشان و نطنز بازدید کرد و با حضور ایشان عملیات اجرایی بخش پاپانی محور بزرگراهی بادرود-کاشان به طول 9.5 کیلومترو عملیات اجرایی ساخت میدان خروجی بادرود از آزاد راه نطنز به کاشان ، همچنین عملیات اجرایی مجتمع خدماتی – رفاهی خورشید بادرود آغاز شد .

براساس این گزارش در این سفر که مدیر کل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین آلات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان تهران ایشان را همراهی می کردند ، سه پروژه یادشده آغاز شد و در دست اجرا قرار گرفت .
این گزارش حاکی است عملیات اجرایی بخش پایانی محور بزرگراهی بادرود به کاشان به طول 9.5 کیلومتر و با اعتباری بالغ بر 330 میلیاردریال در دست اجرا قرار گرفت این در حالی است که آغاز عملیات اجرایی ساخت میدان خروجی بادرود از آزادراه نطنز به کاشان به صورت مشارکتی با شهرداری بادرود و همچنین بخشداری و راهداری انجام شده است .
این گزارش می افزاید :
آغاز عملیات اجرایی مجتمع خدماتی – رفاهی خورشید بادرود با عرصه 60 هزار متر مربع و اعیان 4 هزار متر مربع ، با سرمایه گذاری 300 میلیارد ریالی بخش خصوصی در شهرستان نطنز ، صبح امروز عملیات اجرایی خود را آغاز کرد .

بر اساس این گزارش عبدالهاشم حسن نیا و هیات همراه که مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان نیز ایشان را همراهی می کرد ، در ادامه سفر خود همچنین از محورهای مواصلاتی شهرستان های کاشان و نطنز بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت پروژه ها و مسائل و مشکلات پیش روی آنها قرار گرفت.

حسن نیا در بازدید از سه راهی روستای فمی به متین آباد شهرستان نطنز جهت همکاری در بخش تامین آسفالت این محور قول مساعد داد.

 

با تشکر- شرکت حمل و نقل ساربان

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post comment