دانستنی های حمل و نقل

معایب و ایرادهای اساسی فوتون1844

1- اطاق فوتون به دلیل سنگینی و برقی بودن و زیاد پایین آمدن اطاق نیاز به بستن با سیم بکسل بند جهت نگه داشتن اطاق از شاسی به زیر اطاق
۲- بخاری در جای این نوع کامیون از دریچه های کولر و بخاری باد گرم را پرتاب می نماید که به دلیل گرمای زیاد بخاری بعد از گذشت یک/۱ سال از استفاده تمام شبکه های داخل بخاری ( پرتاب باد) به دلیل پلاستیکی بودن و نداشتن جنس مرغوب تماماً آب می شود وباید از زیر سمت شاگرد دریچه ای باز نموده که باد گرم مستقیماً از همانجا به داخل کابین هدایت شود.
۳- لاستیک های جلو را بعد از پیمایش ۵۰۰۰ کیلومتر حتماً هر دوی چرخ جلو را با لاستیک های زیر دیفرانسیل باید جابجا نمود و درصورت تعویض نکردن لاستیک های جلو از لبه شروع به سایش نموده و در حدود ۰۰۰/۳۰ کیلومتر کار می نماید و در صورت تعویض با دیفرانسیل همان لاستیک های جابجا شده در زیر اکسل بالای ۰۰۰/۷۰ کیلومتر کار میکند.
۴- به دلیل هزینه بالای ادبلو جهت کم کردن آلایندگی از همان ابتدا به ساکن از سیستم ادبلو استفاده نگردد و به دلیل نداشتن کیفیت باک های ادبلو از همین الان اکثراً ترک خورده اند.
۵- در سینه کشی ها و سر بالایی ها آمپر آب سریع بالا میرود و در سینه داشبورد کلید فن را بصورت دستی گذاشته اند که هرگاه آمپر از ۹۰ بالا رفت به مدت ۱۰ ثانیه کلید فن را روشن نموده و سپس مجدداً خاموش می نمایم نیاز به روشن نمودن یکسره فن نمی باشد.
۶- در سینه داشبورد کلیدی برای چراغ های یدک گذاشته اند که اگر چراغ ها ال ای دی بود حتماً کلید روی ال ای دی و اگر چراغ ها معمولی بود حالت کلید باید بروی معمولی باشد و اگر در حالت وسط باشد چراغ راهنما و ترمزها عمل نمی کند البته فقط به روی یدک عمل نمی کند ولی روی کشنده همه چیز کار می نماید.
۷- ریش کشنده دو/۲ جای پیچ باید به عقب کشیده شود تا هنگام قیچی نمودن یدک به اطاق وهواکش پشت اطاق گیر ننماید.
۸- آب بندی دریچه ی سانروف و شیشه جلوی کامیون بعد از گذشت مدتی دچار آبدهی میگردد.
۹- آب بندی چراغ های جلو که در اولین باران شروع به بخار نمودن می کند.
۱۰- سری جدید این نوع فوتون ها ایراد گیربکس برطرف شده است و دیگر مشکل خلاص کردن آنها برطرف شده است البته در مدل ۹۴ خلاص کردن شایع بوده است .
۱۱- آموزش کلیدها و طرز کار با صفحه نمایش دیجیتال نیز هنگام جذب راننده آموزش داده خواهد شد.

 

با تشکر از همراهی شما – شرکت حمل و نقل ساربان

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post comment