اخبارسازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای متولی تعیین نرخ حق توقف شود

​رانندگان حرفه ای سرمایه های ملی هستند

رانندگان حرفه ای ناوگان حمل و نقل عمومی سرمایه های ملی کشور هستند و باید در حفظ این سرمایه ملی تلاش کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، مهران قربانی معاون حمل و نقل این سازمان در آیین تجلیل از نمونه های ترافیکی که به همت پلیس راهور و به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و ایام ماه ربیع الاول اظهار داشت: هدف از برگزاری این مراسم ارج نهادن به تلاش رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی بار و مسافری است که منجر به رشد و ترقی حمل و نقل کشور در ۱۰ سال گذشته شده اند.
وی افزود: رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی در حوزه ایمنی حمل و نقل، با توجه به پتانسیل های موجود و شیوع کرونا در سطح کشور که نقش اصلی را بر عهده داشته اند، نه تنها موفق به کسب نمره قبولی دریافت شده اند، بلکه اقدامات خارق العاده ای نیز انجام داده اند.
عضو هیات عامل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره به شرایط سخت جابه جایی کالا در ماه های گذشته بیان داشت: این رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی کالا بودند که با احساس مسئولیت و از خود گذشتگی خانواده های این عزیزان حماسه ای بزرگ خلق کردند.
قربانی در ادامه به مشکلات حوزه حمل و نقل کالا اشاره کرد و گفت: رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی بار و مسافر به رغم شرایط سخت و محدودیت ها با گذشت و فداکاری و درک درست از شرایط کشور، ایفای نقش کردند.

رانندگان حرفه ای سرمایه های ملی هستند
وی در ادامه با اشاره به مفهوم عبارت راننده حرفه ای اظهار داشت: این عبارت دارای یک بار سنگین مسئولیت و وقار است، در واقع این رانندگان به رغم تمام مشکلات اجتماعی می خواهند الگوی دیگران و مظهر راننده ایمن در جاده ها باشند.
معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با بیان این که رانندگان حرفه ای امانتدار مردم و خانواده های این کشور هستند، گفت: ما درک می کنیم که یک راننده حرفه ای با توجه به میزان پیمایش چه سختی ها و مرارت هایی را به لحاظ ذهنی و فیزیکی تحمل می کند.
وی بزرگترین چالش روز کشورهای اروپایی را کمبود راننده حرفه ای عنوان کرد و گفت: رانندگان حرفه ای کشور، سرمایه های این مملکت هستند و با توجه به چشم انداز روشن ایران، وظیفه داریم قدر این سرمایه های ملی را دانسته و امانت دار باشیم.

رانندگان حرفه ای سرمایه های ملی هستند
قربانی با اشاره به تشکیل ۲۲ کمیته راهبردی در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با حضور نمایندگان انجمن ها و تشکل ها تصریح کرد: شان حمل و نقل در تغییر ساختاری که منجر به بهره وری شود حفظ می شود، ِلذا ضوابط و قوانین با این دیدگاه که رانندگان جز، خانواده خودمان هستند، تدوین می شود.
معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای یادآور شد: وزیر راه و شهرسازی نیز کمیته ای با عنوان کمیته پایش حمل و نقل و موضوع رفع مشکلات رانندگان برگزار می کند که این نشان دهنده عزم جدی برای تسهیل شرایط رانندگان در این سال سخت است، سالی که رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی امید و نقشه های بدخواهان این کشور را نقش برآب کردند.

با تشکر از همراهی شما – شرکت حمل و نقل ساربان

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post comment